Март 26, 2025
Лицензия на осуществление деятельности по передаче электрической энергии в Узбекистане
In Russian | In English | In Uzbek (original text) |
1.Название лицензии:
Лицензия на осуществление деятельности по передаче электрической энергии |
1.License name:
License for electric power transmission activities |
1. Лизенция номи:
Электр энергиясини узатиш фаолиятини амалга ошириш учун лицензия
|
2.Подвиды лицензируемой деятельности:
Деятельность по передаче электроэнергии |
2.Sub-types of licensed activities:
Electricity transmission activities |
2. Лицензияланадиган фаолиятнинг кичик тури:
Электр энергиясини узатиш фаолияти . |
3.Категория заявителей:
Юридическое лицо |
3.Аpplicant category:
Legal entity |
3. Ариза берувчилар тоифаси:
Юридик шахс |
4.Лицензирующий орган:
Агентство по развитию и регулированию энергетического рынка (далее — Регулятор) |
4. Licensing Authority:
Agency for Energy Market Development and Regulation (hereinafter referred to as the Regulator) |
4. Лицензияловчи орган:
Энергетика бозорини ривожлантириш ва тартибга солиш агентлиги (кейинги ўринларда — Регулятор) |
5.Документы, необходимые для получения лицензии:
а) Заявление; в заявлении указываются следующие сведения: наименование юридического лица, организационно-правовая форма, почтовый адрес, адрес электронной почты (при наличии), адрес осуществления деятельности, наименование обслуживающего банка и банковский счет, идентификационный номер налогоплательщика (ИНН), лицензируемый вид деятельности, причина заполнения заявления (получение новой лицензии, переоформление), согласие соискателя лицензии на соблюдение лицензионных требований и условий; б) бизнес-план претендента на деятельность по передаче электрической энергии, охватывающий не менее трех лет; в) план развития системы передачи и инвестиций; г) информация по технико-экономическим показателям, потокам электрической энергии и мощности за последние 5 лет, включая трансграничные потоки электрической энергии и мощности; д) финансовая отчетность претендентов за последние три года или за последние три года; е) перечень основных средств, систем программного обеспечения, сведения о наличии активов, необходимых для ведения вида (подвида) деятельности в сфере электроэнергетики; ж) финансовая гарантия, в том числе банковская, по наличию возможности уплаты ежегодного периодического сбора лицензионного платежа. з) заключение Инспекции по контролю за использованием электрической энергии, нефтепродуктов и газа при Кабинете Министров Республики Узбекистан о соблюдении актов законодательства и нормативных документов в области технического регулирования на объектах системы передачи. |
5. Documents required to obtain a license:
(a) Application; the application shall contain the following information: name of the legal entity, legal form, postal address, e-mail address (if any), address of activity, name of the servicing bank and bank account, taxpayer identification number (TIN), licensed type of activity, reason for filling in the application (obtaining a new license, reissuance), consent of the license applicant to comply with license requirements and conditions; b) business plan of the applicant for electric power transmission activities covering at least three years; c) transmission system development and investment plan; d) information on technical and economic indicators, flows of electric energy and capacity for the last 5 years, including cross-border flows of electric energy and capacity; e) financial statements of the applicants for the last three years or for the last three years; f) list of fixed assets, software systems, information on the availability of assets required for conducting a type (subspecies) of activity in the electric power industry; g) financial guarantee, including bank guarantee, on the availability of the possibility to pay the annual periodic license fee. h) conclusion of the Inspection for control over the use of electric energy, oil products and gas under the Cabinet of Ministers of the Republic of Uzbekistan on compliance with the acts of legislation and normative documents in the field of technical regulation at the facilities of the transmission system.
|
5. Лицензияни олиш учун такдим килинадиган хужжатлар:
а) ариза; аризада қуйидаги маълумотлар кўрсатилади: юридик шахснинг номи, ташкилий-ҳуқуқий шакли, почта манзили, электрон почтаси (мавжуд бўлса), фаолиятни амалга ошириш манзили, хизмат кўрсатувчи банк номи ва банк ҳисобварағи, солиқ тўловчининг идентификация рақами (СТИР), фаолиятнинг лицензияланаётган тури, ариза тўлдириш сабаби (янги лицензия олиш, қайта расмийлаштириш), лицензия талабгорининг лицензия талаблари ва шартларига риоя қилишга розилиги; б) талабгорнинг электр энергиясини узатиш фаолияти учун камида уч йилни қамраб олувчи бизнес-режаси; в) узатиш тизимини ривожлантириш ва инвестиция режаси; г) сўнгги 5 йилдаги техник-иқтисодий кўрсаткичлар, электр энергияси ва қувват оқимлари, жумладан, трансчегаравий электр энергияси ва қувват оқимлари бўйича маълумот; д) сўнгги уч йил учун ёки сўнгги уч йил ичида фаолият бошлаган талабгорларнинг молиявий ҳисоботлари; е) асосий воситалари рўйхати, дастурий таъминот тизимлари, электр энергетикаси соҳасида фаолият турини (кичик турини) юритиш учун зарур бўлган активлар мавжудлиги тўғрисидаги маълумот; ж) лицензия тўловининг йиллик даврий йиғимини тўлаш имкониятининг мавжудлиги юзасидан молиявий кафолат, шу жумладан, банк кафолати. з) Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Электр энергияси, нефть маҳсулотлари ва газдан фойдаланишни назорат қилиш инспекциясининг узатиш тизими объектларида қонунчилик ҳужжатлари ҳамда техник жиҳатдан тартибга солиш соҳасидаги норматив ҳужжатларга риоя этилиши бўйича хулосаси.
|
6.Размер сбора, уплачиваемого за рассмотрение заявления:
2-кратный размер базовой расчетной величины. |
6.Amount of the fee payable for reviewing the application:
2 basic calculation value. |
6. Аризани куриб чикиш учун туланадиган йиғим микдори:
Базавий ҳисоблаш миқдорининг 2 баравари. |
7.Размер государственной пошлины за выдачу лицензии составляет:
30-кратный размер базовой расчетной величины. |
7.The amount of the state duty for the issuance of a license:
30 basic calculation value. |
7. Лицензия берилганлиги учун давлат божи микдори:
Базавий ҳисоблаш миқдорининг 30 баравари. |
8.Сроки рассмотрения заявления:
15 рабочих дней. |
8.Deadline for consideration of the application:
15 working days. |
8. Аризани куриб чикиш муддатлари:
15 иш куни |
9.Требования и условия лицензии:
а) подготовка и постоянное обновление инвестиционного плана и развития системы передачи в соответствии с Законом Республики Узбекистан «Об электроэнергетике»; б) осуществление лицензиатом лицензионной деятельности в соответствии с законодательством; в) обеспечить беспристрастное и объективное подключение третьих лиц к системе передачи лицензиата в порядке, установленном законодательством; г) соблюдать требования правил диспетчерского управления и выполнять указания диспетчера; д) обеспечение возможности получения вычислительной и расчетной информации о пользователях системы; е) снижение потерь в системе передачи; ж) установка счетчиков, позволяющих регулятору, системному оператору, пользователям системы и другим заинтересованным лицам предоставлять точные данные об объемах (единицах) электрической энергии, принятой в систему передачи и поставляемой от нее; з) осуществлять деятельность в соответствии с актами законодательства. II. Особые требования и условия лицензии: 1. Права и обязанности лицензиата: а) права: оказание услуг по передаче электрической энергии всем участникам рынка электрической энергии и обеспечение равного доступа к сетям передачи; осуществление всех необходимых действий по эксплуатации, техническому обслуживанию и ремонту систем передачи электрической энергии; внесение предложений по платежам, связанным с осуществлением деятельности по передаче электрической энергии; оказание услуг по передаче электрической энергии производителям электрической энергии, оператору распределительной системы, крупным потребителям и другим участникам рынка электрической энергии; б) обязанности: обеспечение бесперебойной и надежной передачи электрической энергии в соответствии с актами законодательства и нормативными документами в области технического регулирования; установка и техническое обслуживание соответствующих счетчиков системы передачи для предоставления уполномоченным сторонам точных данных о принятой в ее систему от пользователей системы передачи или других систем и поставленной от нее электрической энергии; принятие дисциплинарных мер по снижению технических потерь в системе передачи; своевременное проведение технического обслуживания, ремонта и модернизации системы передачи для предотвращения неисправностей и повышения эффективности передачи электрической энергии; разработка реестра активов, используемых для ведения деятельности по передаче электрической энергии, с ежегодным обновлением и представлением его в Регулятор не позднее 31 января. 2. Отдельная отчетность: ведение финансовой отчетности для деятельности по передаче электрической энергии отдельно от другой деятельности; подготовка финансовой отчетности в соответствии с международными или отечественными стандартами финансовой отчетности. 3. Установление платы за пользование системой передачи: публикацию на официальном веб-сайте утвержденной в установленном порядке методики установления тарифов и сборов, тарифов на электрическую энергию, порядка доступа и подключения к системе передачи; взимать плату за пользование и подключение к системе передачи без дискриминации. 4. План развития системы передачи: разработка и ежегодное обновление десятилетнего плана развития системы передачи; в годовом отчете о деятельности, связанной с обязательствами по развитию системы передачи. 5. Требования к планированию и безопасности системы передачи: планирование системы передачи и разработка и представление компетентным сторонам требований безопасности; обеспечение осуществления эксплуатации, технического обслуживания и развития системы передачи в соответствии с требованиями планирования и безопасности системы передачи; планирование системы передачи и публикация требований безопасности на официальном веб-сайте. 6. Право доступа к Объектам: в течение трех месяцев с момента получения лицензии разработать и представить уполномоченным сторонам правила, определяющие порядок доступа к объектам и (или) помещениям системы передачи. 7. Защита прав потребителей: назначение ответственных лиц, квалифицированных и имеющих соответствующие инструкции, для ответа на телефонные звонки потребителей и приема потребителей в офисе; информировать потребителей через веб-сайт, почтовый адрес, номер телефона, факс и адрес электронной почты об информационной службе, созданной для получения их жалоб или сообщений о любом событии; обеспечение доступности пакетов дополнительных услуг для потребителей. 8. Охрана окружающей среды и здоровья человека, техника безопасности и охрана труда, пожарная и промышленная безопасность: соблюдать требования, установленные актами законодательства по охране окружающей среды и здоровья человека, технике безопасности и охране труда, пожарной и промышленной безопасности; обеспечение принятия всех необходимых мер в соответствии с актами законодательства для защиты людей от возможных повреждений и вреда. 9. Предоставление информации: предоставлять информацию и отчеты, запрашиваемые посредством запроса регулятора, в течение пяти рабочих дней со дня получения запроса; ежегодно представлять в Регулятор отчеты о деятельности по производству электрической энергии, соблюдении лицензионных требований и условий; уведомлять Регулятора об изменениях в случае внесения изменений в сведения, представленные при подаче заявления на получение лицензии; утверждение аудитором и представление Регулятору в течение трех месяцев после окончания финансового года финансовой отчетности, подготовленной в соответствии с Национальными стандартами бухгалтерской отчетности и Международными стандартами финансовой отчетности; формирование, ведение, обобщение базы данных, хранение конфиденциальной и коммерчески значимой информации, представленной пользователями системы передачи; размещение на веб-сайте плана технического обслуживания системы передачи и информации о возможных перегрузках; Предоставление периодических данных в соответствии с порядком представления отчетности, публикуемым регулятором. |
9. License Requirements and Conditions:
a) preparation and continuous updating of the investment plan and development of the transmission system in accordance with the Law of the Republic of Uzbekistan “On Electricity”; b) implementation of the licensee’s licensing activities in accordance with the legislation; c) ensure impartial and objective connection of third parties to the licensee’s transmission system in accordance with the procedure established by the legislation; d) comply with the requirements of the dispatch rules and fulfill the instructions of the dispatcher; e) ensure the possibility of obtaining computational and billing information on the system users; f) reducing losses in the transmission system; g) to install meters that allow the regulator, system operator, system users and other interested parties to provide accurate data on the volumes (units) of electric energy accepted into and supplied from the transmission system; h) to carry out activities in accordance with legislative acts II. Specific requirements and conditions of the license: 1. Licensee’s rights and responsibilities: a) Rights: Providing electric energy transmission services to all participants of the electric energy market and ensuring equal access to transmission networks; performing all necessary actions for operation, maintenance and repair of electric energy transmission systems; making proposals on payments related to the implementation of electricity transmission activities; providing electricity transmission services to electricity producers, the distribution system operator, large consumers and other participants in the electricity market; b) responsibilities: Ensuring uninterrupted and reliable transmission of electric energy in accordance with the acts of legislation and normative documents in the field of technical regulation; installing and maintaining appropriate transmission system meters to provide authorized parties with accurate data on the electricity received into its system from users of the transmission system or other systems and the electricity supplied from it; taking disciplinary measures to reduce technical losses in the transmission system; timely maintenance, repair and modernization of the transmission system to prevent malfunctions and improve the efficiency of electricity transmission; developing a register of assets used for electric power transmission activities with annual updates and submitting it to the Regulator no later than January 31. 2. Separate reporting: maintaining financial statements for electricity transmission activities separately from other activities; preparation of financial statements in accordance with international or domestic financial reporting standards. 3. Establishment of fees for the use of the transmission system shall be carried out by: publishing on the official website of the duly approved methodology for setting tariffs and fees, electricity tariffs, and procedures for accessing and connecting to the transmission system; charge fees for use and connection to the transmission system without discrimination. 4. Transmission System Development Plan: Developing and annually updating a ten-year transmission system development plan; in an annual report on activities related to transmission system development commitments. 5. Transmission system planning and security requirements: Planning the transmission system and developing and submitting security requirements to the competent parties; ensuring that the operation, maintenance and development of the transmission system is carried out in accordance with the transmission system planning and security requirements; planning the transmission system and publishing the security requirements on the official website. 6. Right of access to the Facilities: Within three months of obtaining the license, to develop and submit to the authorized parties the rules defining the procedure for access to the facilities and/or premises of the transmission system. 7. Consumer protection shall be accomplished by: Appointing responsible persons, qualified and with appropriate instructions, to answer consumers’ telephone calls and receive consumers in the office; informing consumers through the website, postal address, telephone number, fax number and e-mail address of the information service set up to receive their complaints or reports of any event; ensuring that value-added service packages are available to consumers. 8. Environmental and human health protection, occupational health and safety, fire and industrial safety: complying with the requirements established by acts of legislation on environmental protection and human health, occupational health and safety, fire and industrial safety; ensuring that all necessary measures are taken in accordance with the acts of legislation to protect people from possible damage and harm. 9. Provision of information shall: provide information and reports requested through the Regulator’s request within five working days from the date of receipt of the request; submit annual reports to the Regulator on electricity generation activities, compliance with license requirements and conditions; notify the Regulator of any changes in the information submitted when applying for a license; approval by the auditor and submission to the Regulator within three months after the end of the financial year of financial statements prepared in accordance with the National Accounting Standards and International Financial Reporting Standards; formation, maintenance, generalization of the database, storage of confidential and commercially significant information submitted by users of the transmission system; posting on the website of the transmission system maintenance plan and information on possible overloads; Provision of periodic data in accordance with the reporting procedure published by the regulator.
|
9.Лицензия талаблари ва шартлари:
а) Ўзбекистон Республикасининг «Электр энергетикаси тўғрисида»ги Қонунига мувофиқ узатиш тизимини ривожлантириш ва инвестиция режасини тайёрлаш ва доимий равишда янгилаб бориш; б) лицензиат лицензияланган фаолиятини қонунчилик ҳужжатларига мувофиқ юритиш; в) лицензиат узатиш тизимига учинчи шахсларнинг объектив ва камситилмасдан, қонунчилик ҳужжатларида белгиланган тартиб асосида уланишини таъминлаш; г) диспетчерлик бошқаруви қоидалари талабларига риоя қилиш ва диспетчер кўрсатмаларини бажариш; д) ҳисоблаш ва ҳисоб-китобларнинг тизим фойдаланувчилари тўғрисида маълумотларини олиш имкониятини таъминлаш; е) узатиш тизимидаги йўқотишларни камайтириш; ж) Регуляторга, тизим операторига, тизим фойдаланувчиларига ва бошқа манфаатдор шахсларга узатиш тизимига қабул қилинган ва ундан етказиб бериладиган электр энергияси ҳажм (бирлик)лари тўғрисида аниқ маълумотларни тақдим этиш имконини берадиган ҳисоблагичларни ўрнатиш; з) қонунчилик ҳужжатларига мувофиқ фаолиятини амалга ошириш. II. Лицензиянинг алоҳида талаб ва шартлари: 1. Лицензиатнинг ҳуқуқ ва мажбуриятлари: а) ҳуқуқлари: электр энергияси бозорининг барча иштирокчиларига электр энергиясини узатиш хизматларини кўрсатиш ва узатиш тармоқларидан тенг фойдаланишни таъминлаш; электр энергиясини узатиш тизимидан фойдаланиш, уларга техник хизмат кўрсатиш ва таъмирлаш бўйича барча зарур ҳаракатларни амалга ошириш; электр энергиясини узатиш фаолиятини бажариш билан боғлиқ тўловлар бўйича таклиф киритиш; электр энергиясини ишлаб чиқарувчилар, тақсимлаш тизими оператори, йирик истеъмолчилар ва электр энергияси бозори бошқа иштирокчиларига электр энергиясини узатиш хизматларини кўрсатиш; б) мажбуриятлари: қонунчилик ҳужжатлари ва техник жиҳатдан тартибга солиш соҳасидаги норматив ҳужжатларга мувофиқ электр энергиясининг узлуксиз ва ишончли узатилишини таъминлаш; ваколатли томонларга узатиш тизими фойдаланувчиларидан ёки бошқа тизимлардан унинг тизимига қабул қилинган ва ундан етказиб берилган электр энергияси тўғрисидаги аниқ маълумотларни тақдим этиши учун узатиш тизимига тегишли ҳисоблагичларни ўрнатиш ва уларга техник хизмат кўрсатиш; узатиш тизимидаги техник йўқотишларни камайтириш бўйича интизомий равишда чоралар кўриш; носозликларнинг олдини олиш ва электр энергиясини узатиш самарадорлигини ошириш учун узатиш тизимига техник хизмат кўрсатишни, таъмирлашни ва модернизация қилишни ўз вақтида амалга ошириш; электр энергиясини узатиш фаолиятини юритиш учун фойдаланиладиган активлар реестрини ишлаб чиқиш ҳамда уни ҳар йили 31 январдан кечиктирмай янгилаш ва Регуляторга тақдим этиш. 2. Алоҳида ҳисобот юритиш: электр энергиясини узатиш фаолияти учун бошқа фаолиятидан алоҳида молиявий ҳисобот юритиш; халқаро ёки маҳаллий молиявий ҳисобот стандартларига мувофиқ молиявий ҳисоботларини тайёрлаш. 3. Узатиш тизимидан фойдаланиш учун тўловларни белгилаш: расмий веб-сайтда белгиланган тартибда тасдиқланган тарифлар ва йиғимларни белгилаш услубияти, электр энергияси тарифлари, узатиш тизимига кириш ва уланиш тартибини эълон қилиш; узатиш тизимидан фойдаланиш ва уланиш учун камситишга йўл қўймаган ҳолда тўловларни ундириш. 4. Узатиш тизимини ривожлантириш режаси: узатиш тизимини ривожлантириш ўн йиллик режасини ишлаб чиқиш ва ҳар йили янгилаб бориш; узатиш тизимини ривожлантириш мажбуриятлари билан боғлиқ фаолияти тўғрисида йиллик ҳисоботда кўрсатиш. 5. Узатиш тизими режалаштириш ва хавфсизлик талаблари: узатиш тизимини режалаштириш ва хавфсизлик талабларини ишлаб чиқиш ва ваколатли томонларга тақдим этиб бориш; узатиш тизимини эксплуатация қилиш, техник хизмат кўрсатиш ва ривожлантириш узатиш тизимини режалаштириш ва хавфсизлик талабларига мувофиқ амалга оширилишини таъминлаш; узатиш тизимини режалаштириш ва хавфсизлик талабларини расмий веб-сайтда эълон қилиш. 6. Объектларга кириш ҳуқуқи: лицензия олинганидан бошлаб уч ой ичида узатиш тизими объектлари ва (ёки) биноларига кириш тартиб-тамойилларини белгиловчи қоидаларни ишлаб чиқиш ва ваколатли томонларга тақдим этиш. 7. Истеъмолчиларнинг ҳуқуқларини ҳимоя қилиш: истеъмолчиларнинг телефон қўнғироқларига жавоб бериш ва истеъмолчиларни офисда қабул қилиш учун малакали ва тегишли кўрсатмаларга эга бўлган масъулларни тайинлаш; истеъмолчиларни веб-сайт, почта манзили, телефон рақами, факс ва электрон почта манзили орқали уларнинг шикоятлари ёки ҳар қандай ҳодиса тўғрисидаги хабарларини олиш учун ташкил этилган ахборот хизмати ҳақида хабардор қилиш; қўшимча хизматлар пакетларини истеъмолчилар учун қулай бўлишини таъминлаш. 8. Атроф-муҳитни ва инсон саломатлигини муҳофаза қилиш, хавфсизлик техникаси ва меҳнатни муҳофаза қилиш, ёнғин ва саноат хавфсизлиги: атроф-муҳитни ва инсон саломатлигини муҳофаза қилиш, хавфсизлик техникаси ва меҳнатни муҳофаза қилиш, ёнғин ва саноат хавфсизлиги бўйича қонунчилик ҳужжатларида белгиланган талабларга риоя қилиш; инсонларга етказилиши мумкин бўлган шикастланишлар ва зарарлардан уларни ҳимоя қилиш учун қонунчилик ҳужжатларига мувофиқ барча зарур чоралар кўрилишини таъминлаш. 9. Маълумотларни тақдим этиш: Регулятор сўровномаси орқали сўралган ахборот ва ҳисоботларни сўровнома қабул қилинган кундан бошлаб беш иш куни ичида тақдим этиш; ҳар йили электр энергиясини ишлаб чиқариш фаолияти, лицензия талаблари ва шартларига риоя этилиши тўғрисидаги ҳисоботларни Регуляторга тақдим этиш; лицензия олиш учун ариза бериш пайтида тақдим этилган маълумотларга ўзгартиришлар киритилган тақдирда Регуляторни ўзгартиришлар тўғрисида хабардор қилиш; молиявий йил тугаши билан уч ой ичида Бухгалтерия ҳисоботи миллий стандартлари ва Халқаро молиявий ҳисобот стандартларига мувофиқ тайёрланган молиявий ҳисоботларни аудитор томонидан тасдиқлаш ва Регуляторга тақдим этиш; узатиш тизими фойдаланувчилари томонидан тақдим этилган маълумотлар базасини шакллантириш, юритиш, умумлаштириш, махфий ва тижорий аҳамиятга эга бўлган маълумотларни сақлаш; узатиш тизимига техник хизмат кўрсатиш режаси ва юзага келиши мумкин бўлган ўта юкланишлар тўғрисидаги маълумотларни веб-сайтда жойлаш; Регулятор томонидан эълон қилинадиган ҳисобот топшириш тартибига мувофиқ даврий маълумотларни тақдим этиш. |
10.Органы, согласующие выдачу лицензии:
а) Министерство энергетики Республики Узбекистан б) Министерство экологии, охраны окружающей среды и изменения климата Республики Узбекистан; в) Министерство строительства и жилищно-коммунального хозяйства Республики Узбекистан; г) Комитет по промышленной, радиационной и ядерной безопасности при Кабинете Министров; д) Комитет по развитию конкуренции и защите прав потребителей Республики Узбекистан; е) Инспекция по контролю за использованием электрической энергии, нефтепродуктов и газа при Кабинете Министров. |
10. Bodies to be agreed upon when issuing a license:
a) Ministry of Energy of the Republic of Uzbekistan b) Ministry of Ecology, Environmental Protection and Climate Change of the Republic of Uzbekistan; c) Ministry of Construction and Housing and Communal Services of the Republic of Uzbekistan; (d) The Committee on Industrial, Radiation and Nuclear Safety under the Cabinet of Ministers; (e) The Committee for the Development of Competition and Protection of Consumer Rights of the Republic of Uzbekistan; (f) The Inspectorate for Control over the Use of Electricity, Oil Products and Gas under the Cabinet of Ministers. |
10. Лицензия беришда келишиладиган органлар:
а) Ўзбекистон Республикаси Энергетика вазирлиги б) Ўзбекистон Республикаси Экология, атроф-муҳитни муҳофаза қилиш ва иқлим ўзгариши вазирлиги; в) Ўзбекистон Республикаси Қурилиш ва уй-жой коммунал хўжалиги вазирлиги; г) Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Саноат, радиация ва ядро хавфсизлиги қўмитаси; д) Ўзбекистон Республикаси Рақобатни ривожлантириш ва истеъмолчилар ҳуқуқларини ҳимоя қилиш қўмитаси; е) Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Электр энергияси, нефть маҳсулотлари ва газдан фойдаланишни назорат қилиш инспекцияси. |
11. Срок действия лицензии:
Неограниченный.
|
11. Validity period of the license:
Unlimited. |
11. Лицензиянинг амал килиш муддати:
Чекланмаган |