March 28, 2025

License for electricity distribution

In Russian In English In Uzbek (original text)
1. Название лицензии:

Лицензия на осуществление деятельности по распределению электрической энергии

1. License name:

License for electricity distribution activities

1. Лизенция номи:

Электр энергиясини тақсимлаш фаолиятини амалга ошириш учун лицензия

 

2. Подвиды лицензируемой деятельности:

Электрораспределительная деятельность

2. Sub-types of licensed activities:

Electrical distribution activities

2. Лицензияланадиган фаолиятнинг кичик тури:

Электр энергиясини тақсимлаш фаолияти

3. Категория заявителей:

Юридическое лицо

3. Аpplicant category:

Legal entity

3. Ариза берувчилар тоифаси:

Юридик шахс

4.Лицензирующий орган:

Агентство по развитию и регулированию энергетического рынка (далее – Регулятор)

 

4.Licensing Authority:

Agency for Energy Market Development and Regulation (hereinafter referred to as the Regulator)

4. Лицензияловчи орган:

Энергетика бозорини ривожлантириш ва тартибга солиш агентлиги (кейинги ўринларда — Регулятор)

5. Документы, необходимые для получения лицензии:

а) Заявление;

в заявлении указываются следующие сведения:

наименование юридического лица, организационно-правовая форма, фамилия, имя и отчество руководителя, почтовый адрес, адрес электронной почты (при наличии), номер телефона, адрес осуществления деятельности, наименование обслуживающего банка и банковский счет, идентификационный номер налогоплательщика (ИНН), лицензируемый вид деятельности, причина заполнения заявления (получение новой лицензии, переоформление), согласие соискателя лицензии на соблюдение лицензионных требований и условий;

б) предварительный бизнес-план, включая инвестиционный план;

в) первичный план развития системы распределения;

г) финансовые отчеты претендентов, начавших деятельность за последние три года или в течение последних трех лет;

д) перечень закрепленных или разрешенных (для использования) активов;

е) перечень основных средств и сведения о наличии активов, необходимых для ведения вида (подвида) деятельности в сфере электроэнергетики;

ж) финансовая гарантия, в том числе банковская, по наличию возможности уплаты ежегодного периодического сбора лицензионного платежа;

з) заключение Инспекции по контролю за использованием электрической энергии, нефтепродуктов и газа при Кабинете Министров Республики Узбекистан о соблюдении актов законодательства и нормативных документов в области технического регулирования на объектах распределительной системы.

5. Documents required to obtain a license:

а) Application;

the application shall contain the following information:

name of the legal entity, legal form, surname, first name and patronymic of the head, postal address, e-mail address (if any), telephone number, address of the activity, name of the servicing bank and bank account, taxpayer identification number (INN), licensed type of activity, reason for completing the application (obtaining a new license, reissuance), consent of the license applicant to comply with license requirements and conditions;

b) preliminary business plan, including investment plan;

c) primary plan for the development of the distribution system;

d) financial statements of applicants who have started operations in the last three years or within the last three years;

e) list of fixed or authorized (for use) assets;

f) list of fixed assets and information on the availability of assets required for conducting a type (subspecies) of activity in the electric power industry;

g) a financial guarantee, including a bank guarantee on the ability to pay the annual periodic license fee;

h) conclusion of the Inspection for control over the use of electric energy, oil products and gas under the Cabinet of Ministers of the Republic of Uzbekistan on compliance with the acts of legislation and normative documents in the field of technical regulation at the facilities of the distribution system.

5. Лицензияни олиш учун такдим килинадиган хужжатлар:

а) ариза;

аризада қуйидаги маълумотлар кўрсатилади:

юридик шахснинг номи, ташкилий-ҳуқуқий шакли, раҳбарнинг фамилияси, исми ва отасининг исми, почта манзили, электрон почтаси (мавжуд бўлса), телефон рақами, фаолиятни амалга ошириш манзили, хизмат кўрсатувчи банк номи ва банк ҳисобварағи, солиқ тўловчининг идентификация рақами (СТИР), фаолиятнинг лицензияланаётган тури, ариза тўлдириш сабаби (янги лицензия олиш, қайта расмийлаштириш), лицензия талабгорининг лицензия талаблари ва шартларига риоя қилишга розилиги;

б) дастлабки бизнес-режа, шу жумладан, инвестиция режаси;

в) тақсимлаш тизимини ривожлантиришнинг бирламчи режаси;

г) сўнгги уч йил учун ёки сўнгги уч йил ичида фаолият бошлаган талабгорларнинг молиявий ҳисоботлари;

д) бириктирилган ёки рухсат этилган (фойдаланиш учун) активлар рўйхати;

е) асосий воситалари рўйхати ва электр энергетикаси соҳасида фаолият турини (кичик турини) юритиш учун зарур бўлган активлар мавжудлиги тўғрисидаги маълумот;

ж) лицензия тўловининг йиллик даврий йиғимини тўлаш имкониятининг мавжудлиги юзасидан молиявий кафолат, шу жумладан, банк кафолати;

з) Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Электр энергияси, нефть маҳсулотлари ва газдан фойдаланишни назорат қилиш инспекциясининг тақсимлаш тизими объектларида қонунчилик ҳужжатлари ҳамда техник жиҳатдан тартибга солиш соҳасидаги норматив ҳужжатларга риоя этилиши бўйича хулосаси.

6. Размер сбора, уплачиваемого за рассмотрение заявления:

2-кратный размер базовой расчетной величины

6. Amount of the fee payable for reviewing the application:

2 basic calculation value

 

6. Аризани куриб чикиш учун туланадиган йиғим микдори:

Базавий ҳисоблаш миқдорининг 2 баравари

7. Размер государственной пошлины за выдачу лицензии составляет:

30-кратный размер базовой расчетной величины

 

7. The amount of the state duty for the issuance of a license:

30 basic calculation value

7. Лицензия берилганлиги учун давлат божи микдори:

Базавий ҳисоблаш миқдорининг 30 баравари

8. Сроки рассмотрения заявления:

15 рабочих дней

8. Deadline for consideration of the application:

15 working days

8. Аризани куриб чикиш муддатлари:

15 иш куни

9. Требования и условия лицензии:

I.Общие требованияи условия лицензии:

а) разработка порядка и правил обеспечения объективного и недискриминационного доступа к системе распределения третьим лицам, направления запросов на подключение к сети, отказа в подключении к сети и рассмотрения жалоб сторон, имеющих право на подключение к сети;

б) развитие системы распределения и подготовка и постоянное обновление инвестиционного плана в соответствии с Законом Республики Узбекистан “Об электроэнергетике”;

в) ведение базы данных об оказанных услугах пользователям распределительной системы, обобщение данных, а также хранение конфиденциальной (не содержащей государственных секретов и охраняемой законодательством информации, далее – конфиденциальная) и коммерчески значимой информации;

г) обеспечение контроля за выполнением и соблюдением мер по недопущению дискриминации в отношении потребителей;

д) обеспечение возможности получения расчетных и расчетных данных о потреблении (электрической энергии, реактивной мощности и др.) для пользователей системы, потребителей, подключенных к системе;

е) снижение потерь в распределительной системе;

ж) установка счетчиков, позволяющих регулятору, системному оператору, пользователям системы и другим заинтересованным лицам предоставлять точные данные об объемах (единицах) электрической энергии, принятой в распределительную систему и поставляемой от нее;

з) управление (обслуживание), эксплуатация и расширение активов системы уличного освещения, обеспечение их надлежащего функционирования, безопасности и соответствия законодательным актам и нормативным документам в области технического регулирования;

и) осуществлять деятельность в соответствии с актами законодательства.

II. Особые требования и условия лицензии:

Права и обязанности лицензиата:

а) права:

право на доступ к объектам и (или) помещениям, принадлежащим третьим лицам, для осуществления деятельности по распределению электрической энергии;

обеспечение соблюдения условий подключения и использования распределительной системы;

взимать плату за распределение, балансирование и вспомогательные услуги электрической энергии в соответствии с актами законодательства;

внесение предложений по платежам, связанным с осуществлением деятельности по распределению электрической энергии;

осуществление планирования, эксплуатации (эксплуатации), технического обслуживания и развития системы распределения в соответствии с актами законодательства;

б) обязанности:

не предоставлять льготы пользователям распределительной системы, если иное не предусмотрено законодательством;

Предоставление регулятору бизнес-плана и инвестиционного плана;

публиковать на своем веб-сайте сведения о своей деятельности;

иные обязательства в соответствии с Законом Республики Узбекистан “Об электроэнергетике.”

Отдельная отчетность:

Финасовая отчетность для распределительной деятельности электрической энергии ведется отдельно от прочей деятельности;

подготовка финансовой отчетности ведется в соответствии с международными или отечественными стандартами финансовой отчетности.

3. Охрана окружающей среды и здоровья человека, техника безопасности и охрана труда, пожарная и промышленная безопасность:

соблюдать требования, установленные актами законодательства по охране окружающей среды и здоровья человека, технике безопасности и охране труда, пожарной и промышленной безопасности;

обеспечение принятия всех необходимых мер в соответствии с актами законодательства для защиты людей от возможных повреждений и вреда.

4. Запрещение отчуждения, списания, залога или иного распоряжения активами:

разработка реестра активов, используемых для ведения деятельности по распределению электрической энергии, с ежегодным обновлением и представлением его в Регулятор не позднее 31 января;

Запретить отчуждение, списание, залог и иное распоряжение активами, используемыми для ведения деятельности по распределению электроэнергии, без письменного согласия регулятора.

5. Поставка счетчиков и управление данными:

поставка, установка, испытание, ремонт и обслуживание счетчиков;

сбор, обработка и предоставление Регулятору, пользователям распределительной системы и потребителям данных, полученных с счетчиков;

выполнять задания на считывание показаний счетчиков через поставщиков или иные подрядные организации. В этом случае обеспечить регулярное и точное считывание показаний счетчиков юридическим лицом, с которым лицензиат заключил договор на считывание показаний счетчиков посредством аудита (проверки).

6. Право доступа к Объектам:

в течение трех месяцев с момента получения лицензии разработать и представить уполномоченным сторонам правила, определяющие порядок доступа к объектам и (или) помещениям распределительной системы.

7. Выявление и пресечение несанкционированного использования электрической энергии :

обеспечение всех необходимых мер по выявлению и предупреждению незаконного использования электрической энергии, причинения физического вреда оборудованию или приборам учета и других правонарушений;

регулярно проводить анализ технических и нетехнических потерь и представлять результаты анализа и заключения в Регулятор;

ежегодно до 31 декабря представлять в Регулятор план управления и сокращения потерь.

8. Охрана окружающей среды и здоровья человека, техника безопасности и охрана труда, пожарная и промышленная безопасность:

соблюдать требования, установленные актами законодательства по охране окружающей среды и здоровья человека, технике безопасности и охране труда, пожарной и промышленной безопасности;

обеспечение принятия всех необходимых мер в соответствии с актами законодательства для защиты людей от возможных повреждений и вреда.

9.Предоставление информации:

предоставлять информацию и отчеты, запрашиваемые посредством запроса регулятора, в течение пяти рабочих дней со дня получения запроса;

ежегодно представлять в Регулятор отчеты о деятельности по распределению электрической энергии, соблюдении лицензионных требований и условий;

уведомлять Регулятора об изменениях в случае внесения изменений в сведения, представленные при подаче заявления на получение лицензии;

утверждение аудитором и представление Регулятору в течение трех месяцев после окончания финансового года финансовой отчетности, подготовленной в соответствии с Национальными стандартами бухгалтерской отчетности и Международными стандартами финансовой отчетности;

Предоставление периодических данных в соответствии с порядком представления отчетности, публикуемым регулятором.

10. Переход права собственности к другим лицам:

уведомлять Регулятора за шестьдесят рабочих дней о любом предполагаемом переходе права собственности или переходе более 25 процентов акций. Переход права собственности к другим лицам запрещается до одобрения Регулятором.

9. License Requirements and Conditions:

I.General requirements and conditions of the license:

a) development of the procedure and rules for ensuring objective and non-discriminatory access to the distribution system to third parties, sending requests for connection to the network, refusal to connect to the network and consideration of complaints of parties entitled to connect to the network;

b) development of the distribution system and preparation and continuous updating of the investment plan in accordance with the Electricity Law of the Republic of Uzbekistan;

c) maintenance of the database on provided services to users of the distribution system, generalization of data, as well as storage of confidential (not containing state secrets and legally protected information, hereinafter referred to as confidential) and commercially significant information;

d) ensuring control over the implementation of and compliance with measures to prevent discrimination against consumers;

e) ensuring the possibility of obtaining estimated and calculated data on consumption (electric energy, reactive power, etc.) for system users, consumers connected to the system;

f) reduction of losses in the distribution system;

g) installation of meters enabling the regulator, system operator, system users and other interested parties to provide accurate data on the volumes (units) of electric energy accepted into and supplied from the distribution system;

h) to manage (maintain), operate and expand the assets of the street lighting system, ensuring their proper functioning, safety and compliance with legislative acts and normative documents in the field of technical regulation;

i) to carry out activities in accordance with the acts of legislation.

II. Specific requirements and conditions of the license:

1. Licensee’s rights and responsibilities:

(a) Rights:

The right of access to facilities and (or) premises belonging to third parties to carry out electric power distribution activities;

ensure compliance with the conditions of connection and use of the distribution system;

to charge fees for distribution, balancing and ancillary services of electric energy in accordance with the acts of legislation;

making proposals on payments related to the implementation of electric energy distribution activities;

carrying out planning, operation (operation), maintenance and development of the distribution system in accordance with the acts of legislation;

b) responsibilities:

to not provide benefits to the users of the distribution system, unless otherwise provided for by the legislation;

Submission of a business and investment plan to the regulator;

to publish information on its activities on its website;

other obligations in accordance with the Law of the Republic of Uzbekistan “On Electric Power Industry.”

2. Separate reporting is maintained:

maintaining financial statements for electricity distribution activities separately from other activities;

preparation of financial statements in accordance with international or domestic financial reporting standards.

3. Environmental protection and human health, occupational health and safety, fire and industrial safety:

Complying with the requirements established by acts of legislation on environmental protection and human health, occupational health and safety, fire and industrial safety;

ensuring that all necessary measures are taken in accordance with the acts of legislation to protect people from possible damage and harm.

4. Prohibiting the alienation, write-off, pledge or other disposal of assets:

Developing a register of assets used for electricity distribution activities, with annual updates and submitting it to the Regulator no later than January 31;

Prohibit alienation, write-off, pledge and other disposal of assets used for electricity distribution activities without the written consent of the regulator.

5. Meter supply and data management:

supply, installation, testing, repair and maintenance of meters;

collect, process and make available to the Regulator, users of the distribution system and consumers the data obtained from the meters;

carry out meter reading tasks through suppliers or other contracted organizations. In this case, ensure regular and accurate meter reading by the legal entity contracted by the licensee to read meters through audit (verification).

6. Right of access to the Facilities:

Within three months from the date of license, develop and submit to the authorized parties rules defining the procedure for access to the facilities and/or premises of the distribution system.

7. Detection and suppression of unauthorized use of electrical energy:

Ensuring all necessary measures to detect and prevent unauthorized use of electric energy, physical damage to equipment or metering devices and other offenses;

regularly analyze technical and non-technical losses and submit the results of the analysis and conclusions to the Regulator;

submit a loss management and reduction plan to the Regulator annually by December 31.

8. Environmental and human health protection, occupational health and safety, fire and industrial safety:

complying with the requirements established by acts of legislation on environmental protection and human health, occupational health and safety, fire and industrial safety;

ensuring that all necessary measures are taken in accordance with the acts of legislation to protect people from possible damage and harm.

9. The provision of information shall:

provide information and reports requested through the Regulator’s request within five working days from the date of receipt of the request;

submit annual reports to the Regulator on electricity distribution activities, compliance with license requirements and conditions;

notify the Regulator of any changes in the information submitted when applying for a license;

approval by the auditor and submission to the Regulator within three months after the end of the financial year of financial statements prepared in accordance with the National Accounting Standards and International Financial Reporting Standards;

Provision of periodic data in accordance with the reporting procedure published by the regulator.

10. Transfer of ownership to other persons shall:

Notify the Regulator sixty working days in advance of any proposed transfer of ownership or transfer of more than 25 percent of shares. Transfer of ownership to other persons shall be prohibited until approved by the Regulator.

 

9. Лицензия талаблари ва шартлари:

I. Лицензиянинг умумий талаб ва шартлари:

а) тақсимлаш тизимидан учинчи шахсларга объектив ва камситишларсиз фойдаланишни таъминлаш, тармоққа уланиш сўровларини юбориш, тармоққа уланишни рад этиш тартиби ва тармоққа уланиш ҳуқуқига эга бўлган томонларнинг шикоятларини кўриб чиқиш тартибини ва қоидаларини ишлаб чиқиш;

б) Ўзбекистон Республикасининг «Электр энергетикаси тўғрисида»ги Қонунига мувофиқ тақсимлаш тизимини ривожлантириш ва инвестиция режасини тайёрлаш ва доимий равишда янгилаб бориш;

в) тақсимлаш тизими фойдаланувчиларига кўрсатилган хизматлар тўғрисида маълумотлар базасини юритиш, маълумотларни умумлаштириш, шу билан бирга махфий (ўз ичига давлат сирини олмаган ва қонунчилик билан ҳимояланган маълумотлар, кейинги ўринларда — конфиденциал) ва тижорат аҳамиятига эга бўлган маълумотларни сақлаш;

г) истеъмолчиларга нисбатан камситишга йўл қўймаслик чора-тадбирлари бажарилиши ва уларга риоя этилишининг назоратини таъминлаш;

д) ҳисоблаш ва ҳисоб-китобларнинг тизим фойдаланувчилари, тизимга уланган истеъмолчилар учун истеъмол (электр энергияси, реактив қувват ва бошқалар) тўғрисида маълумотларини олиш имкониятини таъминлаш;

е) тақсимлаш тизимидаги йўқотишларни камайтириш;

ж) Регуляторга, тизим операторига, тизим фойдаланувчиларига ва бошқа манфаатдор шахсларга тақсимлаш тизимига қабул қилинган ва ундан етказиб бериладиган электр энергияси ҳажм (бирлик)лари тўғрисида аниқ маълумотларни тақдим этиш имконини берадиган ҳисоблагичларни ўрнатиш;

з) кўчаларни ёритиш тизимининг активларини бошқариш (хизмат кўрсатиш), улардан фойдаланиш ва кенгайтириш, уларнинг тўғри ишлашини, хавфсизлигини ҳамда қонунчилик ҳужжатлари ва техник жиҳатдан тартибга солиш соҳасидаги норматив ҳужжатларга мувофиқлигини таъминлаш;

и) қонунчилик ҳужжатларига мувофиқ фаолиятини амалга ошириш.

II. Лицензиянинг алоҳида талаб ва шартлари:

Лицензиатнинг ҳуқуқ ва мажбуриятлари:

а) ҳуқуқлари:

электр энергиясини тақсимлаш фаолиятини бажариш учун учинчи шахсларга тегишли бўлган объектларга ва (ёки) биноларга кириш ҳуқуқи;

тақсимлаш тизимига уланиш ва фойдаланиш шартларига риоя этилишини таъминлаш;

қонунчилик ҳужжатларига мувофиқ электр энергиясини тақсимлаш, мувозанатлаш ва ёрдамчи хизматлари учун тўловларни ундириш;

электр энергиясини тақсимлаш фаолиятини бажариш билан боғлиқ тўловлар бўйича таклиф киритиш;

қонунчилик ҳужжатларига мувофиқ тақсимлаш тизимини режалаштириш, эксплуатация қилиш (ишлатиш), техник хизмат кўрсатиш ва ривожлантиришни амалга ошириш;

б) мажбуриятлари:

тақсимлаш тизими фойдаланувчилари учун, агар қонунчилик ҳужжатлари билан бошқача талаб қўйилмаса, имтиёзларни тақдим этмаслик;

Регуляторга бизнес-режани ва инвестиция режасини тақдим этиш;

ўз веб-сайтида ўзининг фаолиятига доир маълумотларни эълон қилиш;

Ўзбекистон Республикасининг «Электр энергетикаси тўғрисида»ги Қонунига мувофиқ бошқа мажбуриятлар.

Алоҳида ҳисобот юритиш:

электр энергиясини тақсимлаш фаолияти учун бошқа фаолиятидан алоҳида молиявий ҳисобот юритиш;

халқаро ёки маҳаллий молиявий ҳисобот стандартларига мувофиқ молиявий ҳисоботларни тайёрлаш.

Атроф-муҳитни ва инсон саломатлигини муҳофаза қилиш, хавфсизлик техникаси ва меҳнатни муҳофаза қилиш, ёнғин ва саноат хавфсизлиги:

атроф-муҳитни ва инсон саломатлигини муҳофаза қилиш, хавфсизлик техникаси ва меҳнатни муҳофаза қилиш, ёнғин ва саноат хавфсизлиги бўйича қонунчилик ҳужжатларида белгиланган талабларга риоя қилиш;

инсонларга етказилиши мумкин бўлган шикастланишлар ва зарарлардан уларни ҳимоя қилиш учун қонунчилик ҳужжатларига мувофиқ барча зарур чоралар кўрилишини таъминлаш.

Активларни бошқа шахсга ўтказиш, ҳисобдан чиқариш, гаровга қўйиш ёки бошқача тарзда тасарруф этишни тақиқлаш:

электр энергиясини тақсимлаш фаолиятини юритиш учун фойдаланиладиган активлар реестрини ишлаб чиқиш ҳамда уни ҳар йили 31 январдан кечиктирмай янгилаш ва Регуляторга тақдим этиш;

Регуляторнинг ёзма розилигисиз электр энергиясини тақсимлаш фаолиятини юритиш учун фойдаланадиган активларини бошқа шахсга ўтказиш, ҳисобдан чиқариш, гаровга қўйиш ва бошқача тарзда тасарруф этишни тақиқлаш.

Ҳисоблагичларни етказиб бериш ва маълумотларни бошқариш:

ҳисоблагичларни етказиб бериш, ўрнатиш, синовдан ўтказиш, таъмирлаш ва уларга хизмат кўрсатиш;

ҳисоблагичлардан олинган маълумотларни йиғиш, қайта ишлаш ва Регуляторга, тақсимлаш тизими фойдаланувчиларига ва истеъмолчиларга тақдим этиш;

ҳисоблагичлар кўрсаткичларини ўқиш вазифаларини таъминловчилар ёки бошқа пудрат ташкилотлар орқали бажариш. Ушбу ҳолатда лицензиат аудит (текширув)лар орқали ҳисоблагичлар кўрсаткичларини ўқиш бўйича шартнома тузган юридик шахс кўрсаткичларни мунтазам ва аниқ ўқиб боришини таъминлаш.

Объектларга кириш ҳуқуқи:

лицензия олинганидан бошлаб уч ой ичида тақсимлаш тизими объектлари ва (ёки) биноларига кириш тартиб-тамойилларини белгиловчи қоидаларни ишлаб чиқиш ва ваколатли томонларга тақдим этиш.

Электр энергиясидан рухсатсиз фойдаланишни аниқлаш ва олдини олиш:

электр энергиясидан ноқонуний фойдаланишни, асбоб-ускуналар ёки ҳисоблагичларга жисмоний шикаст етказишни ҳамда бошқа ҳуқуқбузарликларни аниқлаш ва уларнинг олдини олиш бўйича барча зарур чораларни таъминлаш;

мунтазам равишда техник ва техник бўлмаган йўқотишлар таҳлилини ўтказиш ва таҳлил натижалари ҳамда хулосаларини Регуляторга тақдим этиш;

йўқотишларни бошқариш ва қисқартириш режасини ҳар йили 31 декабргача Регуляторга тақдим этиш.

8. Атроф-муҳитни ва инсон саломатлигини муҳофаза қилиш, хавфсизлик техникаси ва меҳнатни муҳофаза қилиш, ёнғин ва саноат хавфсизлиги:

атроф-муҳитни ва инсон саломатлигини муҳофаза қилиш, хавфсизлик техникаси ва меҳнатни муҳофаза қилиш, ёнғин ва саноат хавфсизлиги бўйича қонунчилик ҳужжатларида белгиланган талабларга риоя қилиш;

инсонларга етказилиши мумкин бўлган шикастланишлар ва зарарлардан уларни ҳимоя қилиш учун қонунчилик ҳужжатларига мувофиқ барча зарур чоралар кўрилишини таъминлаш.

9. Маълумотларни тақдим этиш:

Регулятор сўровномаси орқали сўралган ахборот ва ҳисоботларни сўровнома қабул қилинган кундан бошлаб беш иш куни ичида тақдим этиш;

ҳар йили электр энергиясини тақсимлаш фаолияти, лицензия талаблари ва шартларига риоя этилиши тўғрисидаги ҳисоботларни Регуляторга тақдим этиш;

лицензия олиш учун ариза бериш пайтида тақдим этилган маълумотларга ўзгартиришлар киритилган тақдирда, Регуляторни ўзгартиришлар тўғрисида хабардор қилиш;

молиявий йил тугаши билан уч ой ичида Бухгалтерия ҳисоботи миллий стандартлари ва Халқаро молиявий ҳисобот стандартларига мувофиқ тайёрланган молиявий ҳисоботларни аудитор томонидан тасдиқлаш ва Регуляторга тақдим этиш;

Регулятор томонидан эълон қилинадиган ҳисобот топшириш тартибига мувофиқ даврий маълумотларни тақдим этиш.

10. Эгалик ҳуқуқи бошқа шахсларга ўтиши:

ҳар қандай кутилаётган эгалик ҳуқуқининг бошқа шахсларга ўтиши ёки 25 фоиздан ортиқ акцияларнинг бошқа шахсга ўтказилиши тўғрисида олтмиш иш кунидан олдин Регуляторни хабардор қилиш. Эгалик ҳуқуқи Регулятор томонидан маъқулланишига қадар бошқа шахсларга ўтиши тақиқланади..

10. Органы, согласующие выдачу лицензии:

а) Министерство энергетики Республики Узбекистан

б) Министерство экологии, охраны окружающей среды и изменения климата Республики Узбекистан;

в) Министерство строительства и жилищно-коммунального хозяйства Республики Узбекистан;

г) Комитет по промышленной, радиационной и ядерной безопасности при Кабинете Министров;

д) Комитет по развитию конкуренции и защите прав потребителей Республики Узбекистан;

е) Инспекция по контролю за использованием электрической энергии, нефтепродуктов и газа при Кабинете Министров.

10. Bodies to be agreed upon when issuing a license:

a) Ministry of Energy of the Republic of Uzbekistan

b) Ministry of Ecology, Environmental Protection and Climate Change of the Republic of Uzbekistan;

c) Ministry of Construction and Housing and Communal Services of the Republic of Uzbekistan;

(d) The Committee on Industrial, Radiation and Nuclear Safety under the Cabinet of Ministers;

(e) The Committee for the Development of Competition and Protection of Consumer Rights of the Republic of Uzbekistan;

(f) The Inspectorate for Control over the Use of Electricity, Oil Products and Gas under the Cabinet of Ministers.

10. Лицензия беришда келишиладиган

органлар:          

а) Ўзбекистон Республикаси Энергетика вазирлиги

б) Ўзбекистон Республикаси Экология, атроф-муҳитни муҳофаза қилиш ва иқлим ўзгариши вазирлиги;

в) Ўзбекистон Республикаси Қурилиш ва уй-жой коммунал хўжалиги вазирлиги;

г) Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Саноат, радиация ва ядро хавфсизлиги қўмитаси;

д) Ўзбекистон Республикаси Рақобатни ривожлантириш ва истеъмолчилар ҳуқуқларини ҳимоя қилиш қўмитаси;

е) Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Электр энергияси, нефть маҳсулотлари ва газдан фойдаланишни назорат қилиш инспекцияси.

11. Срок действия лицензии:

Неограниченный

 

11. Validity period of the license:

Unlimited

11. Лицензиянинг амал килиш муддати:

Чекланмаган